hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری| حذف نام شهدا از معابر تخلف است

چهارمحال و بختیاری| حذف نام شهدا از معابر تخلف است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث نامگذاری شهدا بر معابر و اماکن عمومی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حذف نام شهدا از معابر تخلف است.

اقبال عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امنیت و آرامش امروز و همچنین نظام اسلامی به برکت خون شهدا است و همه مدیران و مسوولان و مردم مدیون شهدا هستند.
وی گفت: هر خدمت، کمک و برنامه‌ای که برای حفظ آثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام شود، وظیفه است و نامگذاری معابر و کوچه و اماکن به عنوان نام شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت رشادت‌های شهداست.
استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به حذف نام شهید از برخی اماکن و معابر در برخی از استان های کشور افزود: تاکنون در استان این موضوع رخ نداده است و شهرداران و فرمانداران باید در نامگذاری معابر به این امر توجه داشته باشند.
عباسی اظهار داشت: حفظ جایگاه شهدا و همچنین ساماندهی گلزار شهدا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و گلزار شهدای باقیمانده که تاکنون ساماندهی نشدند در اسرع وقت تکمیل و ساماندهی شود.
وی به بنیاد شهید استان تاکید کرد، که فهرست گلزار شهدایی که ساماندهی نشده‌اند در اختیار فرمانداران قرار دهند تا با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار این طرح‌ها انجام شود.
عباسی، با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: استان چهارمحال و بختیاری در اغتشاشات اخیر به عنوان دومین استانی بود که مردم با بصیرت و به صورت خودجوش به حمایت از رهبری تجمع و انزجار خود از فتنه گران و آشوبگران را اعلام کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور با بصیرت مردم همیشه در صحنه استان در تجمع اعلام انزجار از اشرار در اعتراضات اخیر کشور و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری تقدیر کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه  با اشاره به پاسداشت یاد و خاطره شهدا به عنوان یک وظیفه افزود: احداث باغ موزه دفاع مقدس یک حرکت خوب برای زنده نگهداشتن یاد شهداست.
علی کاظمی باباحیدری، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: مردم استان با توجه به مشکلات خاص و مطالباتی که داشتند مانند همیشه با بصیرت و بیداری صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
وی اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام و حکومت هستند و  باید برای قدردانی از مردم در راستای رونق اقتصادی تلاش کنیم.
وی به توجه بیشتر به دهک‌های پایین کشور تاکید کرد و گفت: با رونق اقتصادی امید است چرخ اقتصاد کشور به حرکت درامده و قشر ضعیف حمایت بیشتر شود.
 استان چهارمحال وبختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد